Wednesday 11 January 2017

Veverička - Squirrel

Živjo,
Danes sem se po dolgem času lotila čestitke za rojstvo in čeprav ni tista tipična otroška se mi vseeno zdi primerna za rojstvo. :)
Hello there,
Today I made a baby card and even though it's not tipical baby card I think it's appropriate for a birth. :)

Poglej:
Look:
Uporabila sem prikupno veveričko, ki jo zastonj najdeš pri Paper smooches. Odločila sem se namreč, da se prijavim na njihovo iskanje gostujoče ustvarjalke. :)
I used this adorable squirrel that is a freebie from Paper smooches, because they have a guest designer call at the moment. :)

Najprej sem naredila barvno ozadje in ker se veverička tako lepo drži vrvi sem jaz vrv samo še podaljšala in dodala 'little boy'. Na koncu sem dodala še nekaj biserčkov za dodatek in čestitka je bila končana. :)
First I did the ink blended background and since the squirrel is holding this rope I just continued it and added 'little boy'. In the end I just added some 'gemstones' and the card was all finished. :)

Izzivi:
Challenges:
Craftalnica #177: NOV ZAČETEK (rojstvo)
Challenge up your life #57: SELF MADE BACKGROUND

Hvala, da me spremljaš!
Thanks for visiting my blog!

Kajcyika
--------------------------------------------------------
Supplies:
  • Inks: Distress ink - Peacock feathers, Cracked pistachio
  • Stamps: Paper smooches - Squirrel digi
  • Dies: /
  • Markers: Spectrum noir alcohol markers - TN3, TN6, EB3; IDenti pen - Black
  • Paper: 300g white paper
  • Adhesive: Double sided foam tape
  • Embellishments: Blue gemstones
  • Other: Scissors; White gel pen; Post it note stickies; White acrilic paint; Corner chomper

12 comments:

  1. Zanimiva dobrodošlica ;) Res nenavadna in to mi je všeč.

    ReplyDelete
  2. Tale navihana veverička prav spominja na kakšnega navihanega otroka in je čisto primerna za to priložnost. Lepa.

    ReplyDelete
  3. Ooo Kaja zelo je simpatična in res deluje pobalinsko navihano ;)
    Lepo bodi, Jana

    ReplyDelete
  4. Zelo, zelo lepo. Všeč mi je preprostost in žive barve.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    ReplyDelete
  5. Krasna je, tako kot vse tvoje. Z veseljem jih občudujem na IG. Držim pesti na izzivu PS.

    ReplyDelete
  6. Kaja, kako zabavna čestitka ob rojstvu - navihana in drugačna, polna prave fantovske energije. Vedno so mi všeč tudi tvoja ozadja - vsi majhni dodatki, ki tako zelo obogatijo voščilnice. Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice. Majda

    ReplyDelete
  7. Tvoja veverička je pa res lušna in navihana. Všeč mi je drugačna voščilnica ob rojstvu.

    ReplyDelete
  8. Kakšna lepotička je tvoja veverička, zelo mi je všeč kako si združila motiv in napis za prihod malčka. Super ideja.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    ReplyDelete
  9. Danke, dass du bei CUYL dabei bist.
    Deine Karte ist einfach klasse!!!
    Liebe Grüße
    Steffie

    ReplyDelete
  10. ooo kakp čudovito in simpatično voščilnico ob rojstvu si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    ReplyDelete
  11. O kakšna luštna veverička. :) Ampak tisto, kar me je pa najbolj pritegnilo, je pa ozadje. Res lepa barva, ki se tako lepo preliva.

    ReplyDelete
  12. Čudovito, krasnih barv in motiva, prepoznavno tvoja, hvala, ker deliš z nami v CRATF-alnici, lp, T.

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥