Sunday 1 May 2016

Zaljubljena v vrtnico - in love with the rose [Sassy sketcharinos #008]

Živjo,
Ta teden se nam pa res moraš pridružiti pri našem novem Sassy sketcharinos izzivu! Skica je res super. :)
Hello there,
This week you should really join us at Sassy sketcharinos challenge! The sketch is really awesome. :)

Poglej moj izdelek:
Look at my card:


Kot je že naslov povedal so me vrtnice totalno obsedle in zopet sem jo uporabila. Skoraj ne gre več brez nje! Če katera razmišla o njihovem nakupu res toplo priporočam. :)
As the title says this rose totally obsessed me and I used it again. I almost don't know what to do without it! :)

Skica izgleda takole:
The sketch: 


Res bomo zelo vesele, če se nam pridružiš na izzivu! :)
We will be really happy to see you join us! :)

Hvala, da me spremljaš!
Thanks for visiting my blog!




Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

9 comments:

  1. Tele Atenew rožice so res TOP. Lepa postavitev in tudi barva vrstnice je zanimiva, čeravno malo netradicionalna ;-)

    ReplyDelete
  2. Zakon, tako tvoja voščilnica kot štampiljka.

    ReplyDelete
  3. Zelo luštna rožica. CAS mi postaja vse bolj všeč.

    ReplyDelete
  4. Ooo ja, poznam tole zaljubljenost. Res so fantastične vrtnice. :)
    Postavitev je super, tvoja izvedba voščilnice pa krasna.
    Všeč mi je tako izbor motiva kot barva vrtnice.

    ReplyDelete
  5. Se strinjam, te štampiljke so res krasne in tvoja je nadvse lepo odtisnjena. Barva je malce neobičajna, zakaj ne :), saj je na beli osnovi, videti čudovito. Lp

    ReplyDelete
  6. Tudi meni so Altenew vrtnice že dolgo všeč, pa je poštnina iz Amerike tako zasoljena. Kje si jih pa ti kupila, če smem vprašati?
    Voščilnica je čudovita, všeč mi je tudi barva vrtnice.

    ReplyDelete
  7. Teh lepih vrtnic se človek res nikoli ne naveliča.

    ReplyDelete
  8. Krasne so tvoje voščilnice s temi čudovitimi vrtnicami. Obe barvni kombinacijami (tudi prejšnja objava) sta lepo prišli do izraza :-))

    ReplyDelete
  9. Luštna!
    Res krasna vrtnica. Všeč mi je tudi barvni izbor. Super!

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥