Sunday 29 May 2016

Rozeta - Doily [Come and get it #120]

Živjo,
Pa je spet čas za izziv pri Come and get it. Te zanima kaj smo ti tokrat pripravile? :)
Hello there,
It's time for new Come and get it challenge. Do you want to know what it is? :)

Naj ti zaupam, da se izziv imenuje ROZETA in tole sem pripravila jaz:
Let me tell you that the challenge is called DOILY and this is what I made:

Ponavadi pri meni ne vidiš veliko pastelnih barv, tokrat pa sem se odločila, da je čas se spet stopim malo iz svojih okvirjev in jih uporabim. Rozeta je spet ena tistih stvari, ki sem jih na svoji čestitki uporabila prvič in všeč mi je kako me izzivi pripravijo do poizkušanja novih stvari. Res imam še veliko stvari za preizkusiti in še veliko tehnik za naučiti. Rabim več časaaaaa za ustvarjanje. :)
Usually you don't see many pastel colors on my cards so I decided to use them and step outside my box. Doily is also one of the things I hasn't just on a card yet. I really love how challenges make me try new things. I really have to learn so much more. I need more tiiiiiiime to craft. :)

Tokratni sponzor je My besties in jaz sem uporabila njihovo prečudovito punčko. :)
This weeks sponsor is My besties and I used their lovely girl. :)

Oh, in ne pozabi na moj bonbonček! Imaš samo še nekaj dni časa. :)
Oh, and don't forget on my candy! You have only a little time left. :)

Hvala, da me spremljaš!

Thanks for visiting my blog!




Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

5 comments:

  1. Tole deklico v prevelikih čevljih si tako lepo pobarvala, čipkasta rozeta v ozadju pa ji doda nežnost. Krasna je!

    ReplyDelete
  2. Zares luštno dekletce. Lepo si jo pobarvala. Še posebno so mi všeč tvoje pastelno ozadje.

    ReplyDelete
  3. Prav lustna cestitka! Vsec so mi pastelne barve ki si jih uporabila.

    ReplyDelete
  4. Kaja - Very nice card. Pretty details and colouring. Judy

    ReplyDelete
  5. Kaja, such a pretty card!! You really did beautifully with the pastel colors, I'd never guess you did't use them often!
    Susan

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥