Sunday 8 May 2016

Poskus vintage stila - Experimenting vintage style [Sassy sketcharinos #009]

Živjo,
Danes imam zate spet skica izziv pri Sassy sketcharinos. :)
Hello there,
Today I have a new sketch challenge at Sassy sketcharinos. :)

Tukaj je moja čestitka:
Here is my sketch:


Tokrat sem si zadala izziv, da čestitko naredim v malo bolj vintage stilu, kar je popolnoma izven moje cone ugodja. Na koncu sem z končnim izdelkom dokaj zadovoljna in upam, da bo prejemnici všeč. :)
This time I made a bit of a challenge for my self because I decided to make a card in a vintage style which is totally out of my comfort zone. In the and I'm happy with what came out and I hope the girl that I will sent this card to will like it. :)


Prilagam še skico:
Here is the sketch: 

Res bomo zelo vesele, če se nam pridružiš na izzivu! :)
We will be really happy to see you join us! :)


Oh, in ne pozabi na moj bonbonček!
Oh, and don't forget on my candy!

Hvala, da me spremljaš!
Thanks for visiting my blog!



Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

5 comments:

  1. Zelo všeč mi je. Krasen motiv si izbrala in ga tudi krasno pobarvala.

    ReplyDelete
  2. Je kar prav, da si stopila iz svoje cone ugodja. Voščilnica je prekrasna in vesela sem, da si izbrala tokrat malce drugačen slog. Na mail sem ti poslala prošnjo, da mi pošlješ naslov kamor ti pošljem voščilnico za mamo, pa nisem še dobila odgovora. Morda je romalo v SPAM pošto. Prosim sporoči mi naslov na moj mail damjana.ustvarja@gmail.com, Hvala :)

    ReplyDelete
  3. I think it's a lovely card. Super image and beautifully coloured. xx

    ReplyDelete
  4. Čudovita je in v zelo lepih barvah. :-)

    ReplyDelete
  5. o, krasne barve in postavitve.

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥