Saturday 28 May 2016

Izrezki - Dies/punches [52 Christmas card throwdown May stash]

Živjo,
Upam, da kljub prelepim dnevom najdeš čas v svoji ustvarjalnici. Jaz sem si ga kar vzela in nastala je tale preprosta čestitka namenjena 52 Christmas card throwdown izzivu. :)
Hello there,
I hope that you are able to cardmake even though the weather is so beautiful. I took some time off studies and I made this simple card for 52 Christmas card throwdown stash challenge. :)


Tokrat se izziv glasi IZREZKI. Ker sama večkrat posežem po štampiljkah, kot pa izrezkih je bil to zame kar težek izziv. Vse kar sem dodala se je namreč zdelo, da doda preveč. :)
This weeks theme is stash DIES/PUNCHES. Because I usualy use stamps not dies or punches I had quite a hard job making this. In the end I end up with simple card and some sequinnes as a embellishment. :)

Oh, in ne pozabi na moj bonbonček! Imaš samo še nekaj dni časa. :)
Oh, and don't forget on my candy! You have only a little time left. :)

Hvala, da me spremljaš!

Thanks for visiting my blog!




Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

7 comments:

  1. Za tole tvojo voščilnico zagotovo drži, da je manj več. Krasna je!

    ReplyDelete
  2. Res lepo si jo skombinirala z napisom, okvirjem in zelo lepo barvno podlago.

    ReplyDelete
  3. I think your clean, simple card is so beautiful, so elegant. I do like the colours you've used and the touch of sparkle with the sequins is fab. xxx

    ReplyDelete
  4. Čudovita je, lepih, netipičnih božičnih barv

    ReplyDelete
  5. elle est sobre mais vraiment charmante Kaja, j'adore la couleur du fond et je te remercie d'avoir joué le jeu même si les découpes ne sont pas ton thème préféré, biz

    ReplyDelete
  6. Your card is very pretty, I like the simple background with the die cut in front.

    ReplyDelete
  7. Krasna praznična voščilnica. Super zgleda v netradicionalnih barvah. :-))

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥