Saturday 14 May 2016

Grafični božič - Graphic christmas [52 Christmas card throwdown May colors]

Živjo,
Mislim, da sem končno nazaj tudi pri novoletnih čestitkah. Danes ti torej po dolgem času pokažem kaj sem ustvarila za tedenski izziv pri 52 Christmas card throwdown. :)
Hello there,
I think I'm finally back to newyears cards. Today I will show you after a long time what I made for a 52 Christmas card throwdown challenge. :)



Čestitka je narejena iz novih štampiljk, ki sem si jih privoščila ne dolgo nazaj. Tokrat so pri našem izzivu spet na vrsti barve, tako da na koncu to ni tipična novoletna čestitka. :)
The card is made from new stamp set I bought recently. This time it's color week so in the end this isn't a tipical christmas card. :)

Upam, da ti je všeč in da se nam boš pridružila pri izzivu!
I hope you liked it and that you will join us!

Oh, in ne pozabi na moj bonbonček!
Oh, and don't forget on my candy!

Hvala, da me spremljaš!

Thanks for visiting my blog!



Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

5 comments:

  1. Všeč mi je, ker ni prav tipična božična. Nekaj posebnega.

    ReplyDelete
  2. Great to see you back! I really like this card is has a retro feel and is very contemporary. Love it. xx

    ReplyDelete
  3. Nenavadna, a lepa. Res je nekaj posebnega.

    ReplyDelete
  4. Zelo lušna in lepih barv!

    ReplyDelete
  5. elle est superbe cette carte Kaja, très moderne comme design, biz

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥