Thursday 5 May 2016

Bonbonček za 100. objavo / Candy for post #100

Živjo dekleta, 
Odločila sem se, da vas spet malo posladkam. Tokrat za mojo 100. objavo na blogu. :) Moram vam povedati, da res cenim čisto vsak vaš komentar in iz srca sem vam hvaležna za vsako spodbudno besedo, ki mi jo namenite. Ravno zato mislim, da se spodobi da eni izmed vas podarim tale sladki bonbonček, katerega vsebina naj zaenkrat še ostane skrivnost. ;)
Hello ladies,
I decided to giveaway a little blog candy. This time it's candy for my 100th post on the blog. :) I have to tell you that I really apreciate every comment and I'm so thankful for all your kind words. That's one of the reasons I decided to giveaway some candy, but what's inside should stay the secret for now. ;)



Najverjetneje se sprašuješ zakaj za vraga je potem na zgornji sliki piše 50? Naj ti zaupam, da moja mami letos praznuje 50 let in jaz sem si zadala nalogo, da ji bom pričarala kar čim lepši rojstni dan. Kako mi bo to uspelo? Z vašo pomočjo! :)
Probably you are questioning why I put 50 on the image and not 100 then? I have to tell you that my mom is celebrating her 50th birthday this year and I promise myself to make it really special for her. How will I do this? With your help! :)

Da sodeluješ v žrebu moraš do 31.5.2016 storiti tri stvari:
- Komentirati tole objavo
- Deliti zgornjo sliko na svojem blogu
- Izdelati čestitko za rojstni dan moje mami in mi jo poslati, da jo bom lahko potem presenetila s kupčkom voščilnic. :)
To participate in the draw you have to do three things untill 31.5.2016:
- Comment on this post
- Share the image on your blog
- Made a card for my moms birthday and send it to me so I can surprise her with a bunch of cards. :)

Upam, da ne zahtevam preveč, ampak mami res obožuje ročno izdelane čestitke in mislim, da ji bo zelo veliko pomenilo, če jih bo dobila več kot samo eno izpod mojih rok. :)
I hope I'm not asking for too much, but my mom really loves handmade cards and I think she would be really happy if she would get a bounch of them not just one made by me. :)

Tudi če že imaš moj naslov mi prosim piši mail na kajcyika.crafts@gmail.com saj še živim doma in bom čestitke zbirala na naslovu moje sestre, da ne bo mami kaj posumila! :)
Even if you already have my adress I would like to ask you to write me an email on kajcyika.crafts@gmail.com because I still live with my parents and I will be collecting cards on my sisters adress, so my mom won't get suspicious! :)

Upam, da se mi pridružiš pri proslavljanju moje 100. objave in 50.rojstnega dne moje mami.
I hope you will join my celebration of 100th post and my moms 50th birthday.

Hvala, da me spremljaš!
Thanks for visiting my blog! 

10 comments:

  1. o, tole si si pa lepo zamislila za tvojo mami!
    čestitike za tvoje bloganje in seveda za tvoje kreacije, te spremljam in mi je všeč tvoj malo drugačni slog. ti pišem za naslov in fajn ustvarjaj še naprej.

    ReplyDelete
  2. Kajcyika, čestitam. Lepo ustvarjaš in z veseljem obiskujem tvoj blog.
    Lp

    ReplyDelete
  3. Čestitke za vse tvoje prekrasne objave. Zelo rada pokukam k tebi, saj je pri tebi vedno kaj zanimivega in drugačnega.
    Super ideja za praznovanje tvoje mame. Ti pošljem mejl za naslov.
    Hvala za priložnost osvojitve bonbončka.
    Lp

    ReplyDelete
  4. Luštno si si zamislila tole. Čestitke za jubilej ;-)

    ReplyDelete
  5. Super ideja, da tako presenetiš mamo. Upaj samo, da na skrivaj ne bere tvojega bloga. :-)) Z veseljem se pridružujem tvoji igrici.
    Čestitke za stotko! Pri tebi si vsakič napasem oči, saj krasno ustvarjaš in imaš vrhunske ideje. :-)

    ReplyDelete
  6. O, tudi ti si že pri 100-ki. Ja, pa saj si zelo pridna in prav rada pokukam k tebi, da si napasem oči. Super ideja za tvojo mami in že ti pišem za naslov. Seveda pa objavljam tudi slikico tvojega bonbončka s povezavo na tvoj blog. Še enkrat iskrene čestitke in še velikoooo ustvarjalnih idej in uric.

    ReplyDelete
  7. Kaja rada obiščem tvoj blog, imaš sveže ideje in krasne voščilnice. Čestitke za 100 objav in tudi za idejo, da razveseliš mami na poseben način. Se pridružujem. Lp

    ReplyDelete
  8. oOohoho že kar 100 objav! Iskrene čestitke, Kaja :)
    Se mi zdi, da še ni dolgo nazaj, kar si se prvič oglasila. Z veseljem pokukam k tebi. Občudujem tvoje barve motivih, ki so čudovito pobarvani. :)
    In krasno presenečenje za mami pripravljaš. Če mi le uspe se pridružujem, da jo tako lepo presenetiš. :)

    ReplyDelete
  9. Uau, krasna ideja, tole z voščilnicami za tvojo mami! Sama se večkrat oglasim tukaj, komentiram pa bolj malo :(... In čestitke ob stoti objavi!

    ReplyDelete
  10. Nekaj let nazaj sem sama za mami pripravila isto presenečenje (tudi za njen 50. rojstni dan) in je bila zelo vesela. Tako da bom z veseljem sodelovala pri tvojem načrtu. ;)
    Čestitke tudi za stoto objavo!

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥