Wednesday 9 March 2016

Zvezdica z ozadjem iz voščila

Živjo,
Danes se vam javljam zelo na hitro saj se me nekaj loteva in bom kaj hitro odšla v posteljo. Tina in Vladka sta nam tudi tokrat pripravili nov izziv in moram reči, da sem v izdelovanju te voščilnice res uživala. :)


Sicer sama čestitka ni kaj preveč posebna, ampak me je odtiskovanje z belo blazinico res pomirilo in tako sem dobila preprost izdelek, ki ga vidiš zgoraj. :)

Da ne pozabim na izzive:

Tako, sedaj pa hitim v posteljo, da me prehlad ne zdela še bolj. :)

Hvala, da me spremljaš! 

Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

16 comments:

  1. So beautiful -- such a soft feel to it and I love the pearls.

    ReplyDelete
  2. Čudovit izdelek. Všeč mi je bel odtis napisa. Čimprej ozdravi!

    ReplyDelete
  3. Zelo lepa je. Krasno ozadje si ustvarila in te perlice ji dodajo nežnost in jo hkrati poživijo.

    ReplyDelete
  4. Diskretno pa vseeno doda posebno noto to potiskano ozadje. Mi je zelo všeč. Upam, da bodo virusi pobegnili prej, preden se te konkretno lotijo.

    ReplyDelete
  5. WOW so simple and elegant
    I am having a celebration on my blog...please do drop in when you can.Here is the link : 5 Million Page-views Celebration

    ReplyDelete
  6. Zelo mi je všeč ker je preprosta, a lepa. Res luštno CAS voščilnico si izdelala.

    ReplyDelete
  7. Res je preprosta, pa zato prav nič manj lepa. Včasih je celo težje narediti kaj preprostega.
    Pa hitro okrevanje ti želim.

    ReplyDelete
  8. This is just beautiful, looks very serene with kraft and white, glad to see you at ATSM.

    ReplyDelete
  9. Very CAS and beautiful.
    Lia, DT S4F

    ReplyDelete
  10. Very nice card thanks for sharing!!!

    ReplyDelete
  11. GREAT card!!! I LOVE it! :)
    Thanks for sharing it over at Addicted to Stamps & More! :)

    ReplyDelete
  12. Hey,
    , Great card, it has a lot of charm
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4funChallenges
    Agnieszka DT

    ReplyDelete
  13. Wonderful CAS card! Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    ReplyDelete
  14. Beautiful card, love the softness
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Hugs
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Beautiful! Thanks for joining us at Scrapping4fun :)

    ReplyDelete
  16. ooo kako je čudovita :-)) Krasno ozadje z napisom si ustvarila.
    Hvala, ker se igraš pri Scrapping4fun.

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥