Monday 14 March 2016

Veliko bele in malo rdeče

Živjo,
Letos sem se prvič odločila, da bodo za dan žena vse ženske, punce, dekleta, ki so mi v življenju pomembna dobile voščilnico. Ena izmed nastalih čestitk je tale:



Izdelava je res preprosta, ampak mislim, da rdeč trak doda tisto posebnost in dovolj poudari mak. Na zunanjost nisem odtisnila nobenega verza, ker se mi je zdelo, da bi tako bilo potem vsega preveč. Na koncu sem verz preprosto napisala v notranjost in prav vsaka izmed dobitnic je bila vesela in hkrati presenečena moje pozornosti. :)

Izzivi so naslednji:
Craftalnica #155: WASHI (tokrat sem uporabila dva trakova :D)
Time out #51: SPRING (I used flowers)
Lawnscaping: COLOR SPLASH

Upam, da ste dobro zečele svoj teden! Ne pozabite se nam pridružiti pri novem Sassy sketcharinos izzivu. :)


Hvala, da me spremljaš! 

Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

13 comments:

  1. o, tole je krasno - enostavno in zelo lepo!

    ReplyDelete
  2. Zelo je lušna. Krasen odtis maka.

    ReplyDelete
  3. Zelo mi je všeč. Manj je sigurno več pri tejle. Bravo.

    ReplyDelete
  4. Krasno!
    Kaj več bi bilo res odveč.

    ReplyDelete
  5. Very pretty card! I love the layout! Thanks so much for playing the Lawnscaping Challenge.
    -Samantha

    ReplyDelete
  6. Všeč mi je tvoja preprosta voščilnica, washiji pa jo lepo poživijo :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    ReplyDelete
  7. Čudovita voščilnica, z rdečim Washijem si res lepo povdarila lepoto makovih cvetov. Zelo lepa pozornost ob prazniku.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    ReplyDelete
  8. this card is stunning! i LOVE the washi tape accent! so pretty!!! thank you SO much for playing along with the Lawnscaping Challenge! :)

    ReplyDelete
  9. Very pretty idea to use that bright red washi! I love the flowers you chose as well. Perfectly simple! Thank you for playing along with Lawnscaping Challenges. - Roxanne

    ReplyDelete
  10. So sereen and beautiful in all its simplicity! Thank you for taking the TIME OUT and join us!

    ReplyDelete
  11. So very pretty. The black and white is so very dramatic. Thanks so much for playing along at Time Out.

    ReplyDelete
  12. Krasna in posebna lepotička, hvala, ker jo deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    ReplyDelete
  13. Čudovita je!! Lepo si dodala trakca.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥