Sunday 6 March 2016

Prva skica - First sketch [Sassy sketcharinos #001]

Živjo,
Punce danes je dan za čisto prvi izziv pri Sassy Sketcharinos! Naj vam povem, da mi je uspelo priti v DT in tako je tukaj moja prva čestitka.
Hi there,
Girl today is the day for a brand new challenge at Sassy Sketcharinos! Let me tell you that I got to the DT so here is my first card.


Da boš lahko to primerjala s skico pa je čas, da ti jo pokažem, kajne?
That you can compare it to a sketch I have to show it you, right?

Kaj praviš, mi je uspelo zadeti skico?
What do you think, how did I do?

Upam, da se nam boš pridružila in postala naša spremljevalka. Komaj čakam tvoj izdelek. :)
I hope you will join us in our challenge and become our follower. Can't wait to see your design. :)

Hvala, da me spremljaš!
Thanks for visiting my blog!
Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

7 comments:

  1. Kaja, zelo dobro ti je uspelo. Všeč mi je kako si sliki sledila z balončki. Prav luštni so. Tudi napis mi je zelo všeč.

    ReplyDelete
  2. Čestitke za DT. Lepa voščilnica.

    ReplyDelete
  3. Čestitke za novo članstvo in več kot odlično si opravila s skico :-)) Lepa voščilnica je nastala.

    ReplyDelete
  4. Čestitke za DT in lepo si tole pripravila. Všeč mi je tvoj stil. Čiste, lepe voščilnice nastajajo.

    ReplyDelete
  5. Beautiful Kaja! I love the colours you have used x

    ReplyDelete
  6. Cestitke za DT. Popolnoma zasluzeno. Zelo prikupna voscilnica.

    ReplyDelete
  7. This is such a lovely card - I especially love the use of vellum. Thanks so much for being on my team at SS - Jacqueline xx

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥