Saturday 26 March 2016

Pingvinčka gresta v mesto - Penguins going to the city [52 Christmas card throwdown March technique]

Živjo,
Danes imamo pri 52 Christmas throwdown izziv in imenovan je PAPER PIECING. 
Hello there,
Today we have new 52 Christmas throwdown challenge and it's called PAPER PIECING.

Moja današnja čestitka:
My card for today:

Odločila sem se, da tudi sama poskusim izdelati nočno nebo z distress inki in mislim, da mi je kar dobro uspelo. Kot vidiš sta pingvinčka dobila dizajnersko majčko in kapo in lahko sta se odpravila v mesto. :)
I decided to try and make the distress ink night sky and I think I did a good job. It's still far from perfect, but I'm happy for now. As you can see the penguins got brand new shirt and cap made from designer paper. :)


Upam da se nam ta teden pridružiš tudi ti!
I hope to see you in our challenge this week!


Hvala, da me spremljaš!
Thanks for visiting my blog!
Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

9 comments:

  1. Čudovito nočno nebo si pričarala. Zelo mi je všeč!

    ReplyDelete
  2. Čudovito nebo in tudi pingvina si luštno oblekla. Takoj mi je padla v oči majčka z jelenčkom. Perfect novoletni motiv.

    ReplyDelete
  3. c'est adorable Kaja, ton ciel est fabuleux, biz

    ReplyDelete
  4. Stunning, Kaja! I love the penguin's Christmas jumper! Xx

    ReplyDelete
  5. Ustvarila si prav čarobno zimsko nočno nebo. Pingvinčka sta super luštna.

    ReplyDelete
  6. Lepo si oblekla pingvinčka :-)) Krasna voščilnica!

    ReplyDelete
  7. Oh, this is beautiful! Great job with the sky!

    ReplyDelete
  8. Vau, kako krasno nočno nebo si izdelala! :-) Čudovita voščilnica.

    ReplyDelete
  9. What an amazing card! Love the beautiful night sky and the adorable penguins with their fun paper pieced sweater and knit hat!

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥