Sunday 6 March 2016

Najljubša tehnika - Favorite technique [Come and get it challenges #108]

Živjo,
Danes je dan, ko imamo pri Come and get it nov izziv. Tokratna tema je sigurno pisana na kožo vsaki izmed vas, to je NAJLJUBŠA TEHNIKA.
Hi there,
Today is the day we have new Come and get it challenge. This weeks theme is for sure suited for all of you, it's FAVORITE TECHNIQUE.

Poglej moj izdelek:
Look at my card:

Odločila sem se, da bom uporabila embosiranje, ker v njem res uživam in učinek, ki ga naredi embosirna srajčka je naravnost prečudovit.
I decided I will use embossing because I really enjoy it and the effect that the embossing folder makes is just beautiful.

Uporabila sem digi našega sponzorja Oddball art - Mr. Sweets the fox. Sicer mi je barvanje lisičke delalo nekoliko težav, ampak mislim, da mi je na koncu, kar dobro uspelo. :)
I used the digi from our sponsor Oddball art - Mr. Sweets the fox. Even though I had some trouble coloring the fox I think that in the end it looks ok. :)

Upam, da je všeč tudi tebi in se nam boš v tem tednu pridružila. :)
I hope you like it too and that you will join us this week. :)

Hvala, da me spremljaš!
Thanks for visiting my blog!
Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

6 comments:

  1. A lovely card and you have coloured Mr Sweets beautifully. Carol DTeamie

    ReplyDelete
  2. Luškana lisička, lepo si jo pobarvala.

    ReplyDelete
  3. Love your card !!!
    Hugs,
    Lynn, CAGI DT Teamie

    ReplyDelete
  4. Simpatična lisička in zelo lep vzorček embosirne srajčke. :-)

    ReplyDelete
  5. Zelo je luštna in lepa voščilnica je nastala :-)) Tudi sama večkrat posežem po reliefnih mapicah in vse premalokrat jih uporabljamo.

    ReplyDelete
  6. Zelo lepa voscilnica Kaja. Vsec so mi te nezne barve v ozadju. Lisicko si pobarvala cisto v redu.
    Jasmina

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥