Monday 7 March 2016

Jesenski kuža obkrožen z listjem

Živjo,
Danes vam pokažem eno bolj jesensko voščilnico. Čeprav je do jeseni še nekaj časa sem pred kratkim za nagrado pri Holley dobila prečudovite digije Miss Daisy in seveda, sem jih morala takoj preizkusiti. :)


Kot vidiš, sem spet v roke vzela moje markerje in kar nekaj časa mi je vzelo, da sem pobarvala vse listke, ampak na koncu je bilo vredno truda. :)

Še izzivi:
Freshly made sketches #226 
Brown sugar challenge #188 - CUTE AND CUDDLY
Seize the birthday: ANYTHING GOES
Crafting by designs: ANYTHING GOES

P.s. Ne pozabite se nam pridružiti na našem prvem izzivu pri Sassy sketcharinos, zelo te bomo vesele! :)

Uživaj v novem tednu! :)

Hvala, da me spremljaš! 

Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

8 comments:

  1. Your little pup is adorable and looks like he is having fun playing in the leaves! Sweet card! Glad you shared it at FMS!

    ReplyDelete
  2. Jesenske voščilnice me vedno znova navdušijo, tudi tale tvoja.

    ReplyDelete
  3. Čudovite barve in zelooo ljubek motiv kužka. Barvanje pa itak top.

    ReplyDelete
  4. What a great card! I love all those leaves in the background and that little puppy is just too cute! Great colouring! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    ReplyDelete
  5. This little dog is so adorable. Love seeing him with all of those pretty leaves. Thanks for playing along with us at Seize the Birthday!

    ReplyDelete
  6. Super duper cute!!
    Thank you for joining us over at Crafting By Designs
    Have a blessed day,
    Migdalia
    Crafting With Creative M

    ReplyDelete
  7. Zelo lepa jesenska voščilnica. Super si pobarvala listke, kuža pa je prav simpatičen. :-)

    ReplyDelete
  8. Tale mi je zelo všeč, kuža je strašno simpatičen.

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥