Sunday 30 August 2015

Smrekica iz gumbkov

Živjo, 
Kar ne morem nehati izdelovati novoletnih čestitk, moram reči da me je čisto obsedlo. Škoda, da nimam več časa, drugače bi jih sigurno bilo narejenih še mnogo več.
Odločila sem se za eno barvo in pa preizkusila tehniko z gumbki. Mislim, da je smreka dobro vidna in zato sem z čestitko zadovoljna. Voščilnica je sicer preprosta in z njo nisem imela veliko dela. :)



Z njo se prijavljam na izzive:
papertake weekly : products - BUTTONS
vs sweet ideas #37 : anything goes
word art wednesday # 198 : anything goes

To je zaenkrat iz moje strani vse :)


Hvala, da me spremljaš!

Kajcyika

--------------------------------------------------------

Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

3 comments:

  1. Preprosta a luštna. Všeč mi je roza barva - da ni klasična rdeča, zelena, zlata... :)

    ReplyDelete
  2. Beautiful card and great idea!! Thank you for sharing your Art with ust at Word Art Wednesday Challenge # 198!! Ginny DT WAW

    ReplyDelete
  3. Great idea and fun use of buttons! I love the simplicity of it as well! Thank you for playing along in the Word Art Wednesday Challenge! Have a blessed day!

    Charity - DT Member - Word Art Wednesday
    http://wordartwednesday.blogspot.com
    http://collectivecreativity.blogspot.com (my personal blog)

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥